понеділок, 27 лютого 2012 р.

Читати – це дійсно круто або один вечір з життя дев’ятикласниці.



«Якщо ти молодий і сучасний, постійно тримаєш руку на пульсі, то саме для тебе гостинно відчиняє свої двері Тульчинська центральна районна бібліотека», - прочитала я нещодавно оголошення на стіні соціальних мереж «В контакте» та «Фейсбук».


Так як я вважаю себе допитливою дівчиною, то мені стало цікаво що ж то за Бібліотусовка така для молоді?. Тож, домовившись попередньо з друзями, вирушаю до бібліотеки.

А ввечері в бібліотеці можливо все!

Незвичайна, яскрава афіша на дверях обіцяє цікаву програму. Звично переступаю поріг рідної книгозбірні, а там мене привітно зустріли молоді дівчата та презентували квиток бібліолотереї під номером 16 (цікаво,що ховається під тим номером, адже обіцяли, що всі будуть з призами). Ну що ж починаємо тусити по бібліотечному.

Зазираю в відчинені двері майданчика №6, а там мої однокласники грають в «Твістер». Супер! Це моя улюблена гра, пізніше обов’язково приєднаюся. Піднімаюся на другий поверх. Майданчик №1 «Дизайн – студія». Знайомлюсь з художніми роботами Тетяни Куцої (доречі в мене вдома є одна з ранніх картин Тетяни).

 Слухаю розповідь молодої художниці і вже уявляю себе дизайнером одягу.
 А в цей час в читальному залі, який перетворився на «Літературну вітальню» майбутні бібліотекарі, студенти училища культури, що проходять виробничу практику, проводили літературно – мистецький дебют Алли Гавришко.


 Можна було не тільки послухати гарну поезію, а й поспілкуватися з авторкою. А ще можна отримати її книгу з автографом в подарунок.


Всім дівчаткам мого віку мабудь цікаво те, як саме правильно зробити собі макіяж.

Тому експрес – курс від директора І рангу компанії «L’AMBRE» Терези Буженко – це те, що мені просто необхідно.

Через півгодини в новому образі я йду на майданчик №5. Фотку на авку я отримала від професійного фотографа Альони Бєлоусової (читачки нашої бібліотеки), яка за п’ять хвилин перетворила кабінет директора на фотостудію.

Добре, що поруч майданчик №4. «Інтернет на шару» називаємо ми центр Бібліо- Інтернету.

Я відразу додаю фотку на авку « В контактах» і отримую 47 сердечок (не вірити, тоді додайте мене в друзі і самі переконаєтесь).

В юнацькому відділі бібліотеки мені запропонували каву, чай, солодощі і молодіжні журнали. А в холі можна було потанцювати.

До речі під номером 16 бібліолотереї ховалась фото сесія від Альони Бєлоусової. А мої друзі виграли сертифікат на зачіску в перукарні «Браво», сертифікат на фотопортрет в фотостудії «Анастасія», сертифікат на експрес – клас «Сам собі візажист» та безліч цікавих призів…


Ось так незвично я провела з своїми друзями вечір в бібліотеці і вкотре переконалась, що читати в Тульчинській районній бібліотеці – це дійсно круто. Тож від молоді нашого міста респект і уважуха організаторам такого свята - нашим бібліотекарям, директору соціальної служби у справах сім’ї і молоді Катерині Третякові. Особливе спс спонсорам Терезі Буженко, Анастасії Онищенко, перукарні «Браво».

А ще ми організовуємо чергову бібліотусовку в квітні. Тож запрошуємо всіх молодих, сучасних, допитливих до співпраці.

До зустрічі в бібліотеці!

Анастасія Вігуржинська, учениця 9-А класу НВК ЗШ І-ІІІ ст.. гімназії ім.. О.Пушкіна міста Тульчина



2 коментарі:

Прихильники