середу, 27 травня 2015 р.

Чи можливо здивувати бібліотекаря з 25 річним стажем ???

       Мене можливо. Здавалось, що в Нестерварській бібліотеці - філії я знаю все ...
Але, коли я вчора там побувала, була приємно вражена.
       Спочатку мене зустріли такі собі містер Когут і місіс Курочка, які поселились в дитячому куточку після Великоднього майстер класу.


А ще там живуть їжачки, овечки та інші цікаві персонажі виготовлені юними умільцями.

Але мене чекав головний сюрприз...
В краєзнавчому куточку бібліотеки є справжнісінька швейна машинка... Саме така, яка колись була в моєї бабусі. Я могла годинами дивитись як бабуся шиє... Затамувавши подих, я з гордістю крутила ручку машинки, коли мені дозволяли. Бабусю в селі знали як гарну кравчиню. Бабусину машинку я забрала собі. Я не стала кравчинею. Але моя професія бібліотекаря поєднує в собі багато інтересів і дозволяє реалізовувати найсміливіші ідеї. 

       Світлана Федорівна показувала Вікторії ази в шитті. А я згадавши своє дитинство, спостерігала за дівчинкою.
              Як добре, що в сучасній бібліотеці можливо ВСЕ!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прихильники